پنت هاوس های لوکس در سرتاسر دنیا | تیم طراحی و معماری DREAM DESIGN
پنت هاوس های لوکس دنیا

پنت هاوس های لوکس در سرتاسر دنیا

نویسنده: مسعود زرافشان

5 ساله مشغول به برنامه نویسی هستم و برنامه نویس واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به همراه طراحی سایت و تولید محتوا هم انجام می دم. عاشق هنر و فناوریهای نو و جدید هستم و امیدوارم بتونم در آینده خالق فناوریهای نو باشم...

14 جولای, 2019

          امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه ها شاهد این هستیم که مباحث مربوط به زیبایی شناسی،  در تمامی موضوعات مختلف بالاخص در ساخت و سازهای مختلف وارد گشته و ظاهر جدیدی از زیبایی و مدرنیته را در کنار یکدیگر به ارمغان آورده است. ساخت و سازهای خارق العاده و لوکس به یکی از موارد پرطرفدار در میان مردم تبدیل گشته و این جذابیت تا جایی پیش رفته که امروزه شهرهای مدرنی مانند دبی، نیویورک و … صنعت توریست و گردشگری خود را مدیون سازه های لوکس و زیبای خود هستند. یکی از مباحث جالبی که معمولا عموم افراد دنبال می کنند پنت هاوس های لوکس در ساختمان های لوکس در سرتاسر دنیا است که با زیبایی ها و امکانات فوق العاده ای که دارا هستند شگفتی را به ارمغان آورده اند. با Dream Design همراه باشید تا با چند مورد از این پنت هاوس های زیبا آشنا شوید.

1 – اقامتگاه FAENA در سواحل میامی

پنت هاوس های لوکس دنیا
پنت هاوس های لوکس دنیا

          اقامتگاه FAENA در سواحل میامی (FAENA RESIDENCE MIAMI BEACH) یکی از پنت هاوس های لوکس دنیا در یک آپارتمان مسکونی به تعداد 18 طبقه می باشد که در مجاورت با اقیانوس اطلس در شهر میامی قرار دارد. پنت هاوس لوکس این ساختمان، که در خیابان معروف کالینز واقع شده، به صورت دوبلکس در بالاترین سطح خود می باشد و به قیمت پنجاه میلیون دلار به فروش رفته است. این مقدار در شهر میامی تاکنون بیشتری مبلغی بوده که برای خرید یک خانه خرج شده است. این پنت هاوس فوق العاده زیبا و لوکس، چیزی در حدود 2550 متر مربع فضای داخلی دارد که دارای پنج عدد اتاق خواب، پنج اتاق مخصوص مهمان و دو عدد حمام می باشد. همچنین فضای بیرونی این پنت هاوس چیزی حدود 3000 متر مربع مساحت دارد که استخری به طول 70 متر با چشم انداز اقیانوس اطلس را در خود جای داده است.

2 – پنت هاوس برج اودئون در موناکو

پنت هاوس های لوکس دنیا
پنت هاوس های لوکس دنیا

پنت هاوس برج اودئون (ODEON TOWER PENTHOUSE) یکی از پنت هاوس های لوکس دنیا بوده که در شهر موناکو قرار دارد. درست است که کشورهایی مانند دبی، نیویورک و … سهم عظیمی از فروش سازه های لوکس و زیبا را دارا هستند اما شهر موناکو نیز یکی از شهرهای مورد علاقه برای گردشگردان و ثروتمندان بوده و همین شهر کوچک میزبان یکی از لوکس ترین و گران ترین پنت هاوس های دنیا می باشد. این پنت هاوس بر بالای یکی از بلندترین آسمان خراش های اروپا به نام ODEON قرار دارد و دارای 10200 متر مربع فضا و امکاناتی چون کتابخانه، هتل، سینما، استخر، سونا، هتل و … می باشد. ارزش این پنت هاوس لوکس و خارق العاده چیزی در حدود 440 میلیون دلار می باشد.

3 – پنت هاوس گنبد در نیویورک

پنت هاوس های لوکس دنیا
پنت هاوس های لوکس دنیا

          این پنت هاوس زیبا و افسانه ای به نام پنت هاوس گنبد (THE DOME PENTHOUSE) یکی از زیباترین پنت هاوس های لوکس موجود در دنیا است که در پلازای نیویورک قرار دارد. جالب است بدانید که این پنت هاوس زیبا چیزی در حدود 100 سال قبل، در سال 1907 ساخته شده و هم اکنون یکی از بزرگترین صاحبان مد و لباس به نام تامی هیلفیگر در آنجا سکونت دارد. گفته شده که تامی هیلفیگر پس از خرید این واحد مسکونی آن را به ارزش 20 میلیون دلار بازسازی کرده و هم اکنون در آن سکونت دارد. ارزش این پنت هاوس لوکس و زیبا چیزی در حدود 80 میلیون دلار می باشد.

4 – پنت هاوس ریتز کارلتون در نیویورک

پنت هاوس های لوکس دنیا
پنت هاوس های لوکس دنیا

          این پنت هاوس دوبلکس و زیبا نیز یکی دیگر از پنت هاوس های لوکس دنیا بوده که در شهر نیویورک قرار دارد. پنت هاوس ریتز کارلتون (RITZ-CARLTON) برروی بالاترین نقطه در یکی از گرانترین آسمان خراش های نیویورک قرار دارد. این واحد مسکونی دارای 4700 متر فضای داخلی در کنار 650 متر فضای خارجی و تراس بوده که فضای اطراف این پنت هاوس زیبا و لوکس را، چیزی به اندازه 400 فوت پنجره شیشه ای برای دسترسی کامل به چشم انداز زیبای نیویورک، فرا گرفته است. ارزش پنت هاوس ریتز کارلتون در نیویورک 118 میلیون دلار می باشد.

5 – پنت هاوس ONE57 در منهتن

پنت هاوس های لوکس دنیا
پنت هاوس های لوکس دنیا

          زمانی که صحبت از ساختمان های منهتن در نیویورک می شود ساختمان ها و آسمان خراش های افسانه ای در ذهن ها نقش می بندند. یکی از این آسمان خراش های زیبا و لوکس ONE57 می باشد که به تازگی تکمیل شده و پنت هاوسی بسیار زیبا را در بالای خود جای داده است. برج ONE57 دارای دو پنت هاوس بوده که از گرانترین پنت هاوس های لوکس دنیا بوده و بر روی این آسمان خراش زیبا قرار دارند. ارزش این پنت هاوس ها بیش از 90 میلیون دلار تخمین زده شده است. پنت هاوس ONE57 دارای 14000 متر مربع فضای داخلی و 6 عدد اتاق خواب می باشد که تراس آن با دارا بودن 42 متر مربع دقیقا روبروی پارک مرکزی قرار دارد. تمامی دیوارهای این پنت هاوس از جنس شیشه است که باعث شده چشم اندازه فوق العاده ای از منهتن را به همراه داشته باشد.

6 – پنت هاوس سیتی اسپایر در نیویورک

پنت هاوس های لوکس دنیا
پنت هاوس های لوکس دنیا

          این پنت هاوس شیک و زیبا یکی از پنت هاوس های لوکس دنیا بوده که در سه طبقه ساخته شده است و بخشی از آن متعلق به ساختمان CITYSPIRE در خیابان 56 نیویورک می باشد. پنت هاوس سیتی اسپایر (CITYSPIRE PENTHOUSE) به صورت 8 ضلعی ساخته شده و فضای داخلی آن 8000 متر مربع می باشد. این پنت هاوس لوکس و زیبا که در فضای داخلی آن از نمادهای رومی استفاده شده است دارای 6 عدد اتاق خواب و 9 عدد حمام می باشد. همانطور که گفتیم پنت هاوس سیتی اسپایر در سه طبقه ساخته شده است که یکی از این طبقات مخصوص مهمانان می باشد. ارزش مالی این پنت هاوس به 100 میلیون دلار می رسد.

7 – پنت هاوس ساختمان 432 در منهتن

پنت هاوس های لوکس دنیا
پنت هاوس های لوکس دنیا

          این پنت هاوس که در منهتن نیویورک واقع شده است، با نام پنت هاوس خیابان پارک (PARK AVENUE PENTHOUSE) نیز شناخته می شود. این واحد مسکونی نیز به عنوان یکی از پنت هاوس های لوکس در دنیا شناخته می شود که برروی ساختمان 432 یکی از لوکس ترین و بلندترین آسمان خراش های منهتن در نیویورک قرار دارد. تفاوت پنت هاوس خیابان پارک با سایر طبقات برج 432 در این است که سقف این طبقه بلندتر از بقیه است و اندازه پنجره های آن 10 فوت در 10 فوت می باشد تا ساکنین آن بتوانند با دیدی کامل چشم اندازی از منهتن را در ارتفاع 365 متری نظاره گر باشند. ارزش این پنت هاوس لوکس و مدرن 95 میلیون دلار می باشد.

8 – پنت هاوس پارک مرکزی غرب

پنت هاوس های لوکس دنیا
پنت هاوس های لوکس دنیا

          پنت هاوس پارک مرکزی غرب (CENTRAL PARK WEST PENTHOUSE) نیز یکی دیگر از پنت هاوس های لوکس در منهتن و البته در دنیا می باشد. درست است که پنت هاوس های عالی و زیبایی در منهتن نیویورک قرار دارند اما این مورد به درستی یک پنت هاوس رویایی به تمام عیار می باشد. مساحت این پنت هاوس رویایی، که متعلق به سندی ویل رئیس پیشین سیستم بانکی سیتی گروپ است، چیزی در حدود 6750 متر مربع می باشد. پنت هاوس پارک مرکزی غرب دارای 10 اتاق است که در این 10 اتاق 4 اتاق خواب معمولی و 4 اتاق خواب، مخصوص مهمان وجود دارد. همچنین این پنت هاوس زیبا و خارق العاده دارای یک تراس با حدود 610 متر مربع فضای خارجی می باشد که می توان در آن به راحتی منهتن را زیر پا احساس کرد.

——- مطالب مرتبط ——–

لاندری روم در دکوراسیون داخلی چیست؟

لاندری روم در دکوراسیون داخلی چیست؟

در این مقاله در DREAM DESIGN در رابطه با لاندری روم در دکوراسیون داخلی که محلی اختصاصی در رابطه با شست و شوی لباس است صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *